ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΟΝΤΡΑΣ ΠΑΤΡΟΣ & ΥΙΟΥ! -ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ …ΔΙΕΝΕΞΗ!

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ …ΑΦΗΓΗΜΑ…. ΙΣΤΟΡΙΚΟΝ!

ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ… ΦΙΛΑΡΑΚΟ…ΥΙΕ ΜΟΥ …ΥΙΕ ΜΟΥ ΚΙ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΜΗΝ …ΚΟΤΣΑΝΟΛΟΓΟΥΜΕ ΑΛΛΟ…

ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΑΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ.... ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ!  ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ  ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ... ΕΠΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ  ΤΩΡΑ!   Πατήρ     Φωτογραφία προφίλ του χρήστη Διπλωματικός Παρατηρητής  και υιός..»ΣΦΑΖΟΝΤΑΙ»!!!


«Πατέρα, μέσα σε λίγες λέξεις, μου προκάλεσες θλίψη και απογοήτευση. Γιατί περίμενα μετά από 80 χρόνια πείρας και σοφίας ζωής να λες πραγματικά σοφά λόγια. Όμως, όσα είπες και
αυτοπροέβαλλες ως «σοφά», μόνον σοφά δεν είναι. Συγγνώμη, αλλά σε μένα φαίνονται λόγια-μπούρδες και δείχνουν να γκρεμίζουν όχι μόνο το δικό σου οικοδόμημα, αλλά να είναι και υβριστικά προς
τον Θεό και δημιουργό μας. «Γράφεις:

ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΠΕΦΙΛΗΜΕΝΕ ΥΙΕ ΜΟΥ…ΥΙΕ ΜΟΥ…..ΜΕ ΑΛΛΕΣ «ΜΠΟΥΡΔΕΣ»

Διαβάστε περισσότερα »

